середу, 23 грудня 2015 р.

Jeg trodde ett lag

Etter fem ekstra seriekamper sist scoret mer enn ett mål, men scoret med hjemmelaget Carlsbad fjerde tilbakeslag på rad. Nederlaget 3: 4 etter en skuddveksling hockeyspillere Comets tjent lite flatterende svar nesten utsolgt auditorium Brno DRFG Arena.


"Det overrasket meg. Lytt tentamen chants om vi våker eller at julen kommer, det var veldig ubehagelig. Det holder oss ned og vi frykter deretter gjøre noe ekstra på isen. Seere mens betalt billett og har derfor full rett til, men jeg har alltid trodd at Comet vi gjøre fansen et team og trekke sammen, "hemmelig skuffelse Brno-spissen Jan Hruska, som har økt i begynnelsen av den andre perioden ledelsen ditt lag til 2: 0, men i straffe skyte ham overfalle noen gang kom ut.
"Puck Dessverre kom han av pinnen. Det var min tabbe, men fryktelig slo meg at jeg betraktet som en masse folk klappet hånlig. Ingen er ufeilbarlig. Jeg sier Betsson ærlig det er derfor neste gang du har en egen raid i om en trener ikke å rapportere, "sa han.
Bare for fansen, men Pear nevymlouval. "Vi er fagfolk som er betalt for hockey. De må derfor kjempe med den onde og lørdag i Litvinov trening. Men absolutt 
Betsson jeg skiller ut at noen av oss kjempet ett hundre prosent. I alle kampene gikk vi hardt, men nå er jeg bare kan ikke ", forsikret han.

Tre ganger traff vi en pinne, murret om PokornyBrno assistent Kamil Pokorny avtalt. "Guttene spilte et spill betsson med enorm entusiasme og stadig stimlet foran motstanderens mål, men dessverre fortsatt sliter med en elendig avslutning. Denne gangen lykken ikke favoriserer heller, fordi vi er tre ganger smalt i stolpen. Kanskje vi har gjort en feil, at vi var på 2: 0 for oss å holde skyve frem, og tykkelsen Vary vi lov til å gå tilbake til spillet. Og i shootout bevist at våre skyttere er for øyeblikket ikke kult, "klaget Pokorny.

Немає коментарів:

Дописати коментар