пʼятниця, 10 квітня 2015 р.

Zlatan Ibrahimovic

I går, Zlatan Ibrahimovic sin dom etter angrepet på dommeren i forbindelse med tap kamp mot Bordeaux.
Fire kampers karantene var konsekvensen av svensken - som var rasende etter kunngjøringen.
- Jeg var glad for at det er et bevis på hva jeg har snakket om. Nå kan folk se det selv, med egne øyne i stedet for at jeg må si det. Hele situasjonen er blitt en vits, latterlig og uprofesjonelt. En skam for fotballen. Jeg hadde blitt enda gladere om jeg hadde fått av resten av sesongen slik at jeg allerede i stand til å ta på ferie, sier han i sin app.
Marseilles Payet nedleggelse var to spill og nå PSG, sammen med Marseille, har tatt drastiske tiltak mot Canal Plus.
Kollektiv boikott
Det var den franske kanalen som fanget både Ibras og Payets utbrudd tidligere i år. Nå begge lagene å boikotte kanalen.
Foto: Jb Autissier

"Vi er opptatt av å unngå ytterligere misforståelser og for å beskytte seriekamp interesser så har Paris Saint-Germain fast bestemt på å ikke gjøre noen uttalelser til Canal Plus journalister", skriver klubben i en kommuniké.
"Canal Plus har så mange mikrofoner og kameraer rundt teamet hele tiden, som senere kan brukes som bevis for å dømme vår fotball, og det er grunnen bak denne beslutningen."
Marseille har utstedt en lignende kommuniké på sin hjemmeside.

Немає коментарів:

Дописати коментар